Menu

Spaarne College

Het is nu helaas niet meer mogelijk om te bestellen.

Login om te bestellen

Hier bestel je het Apple device dat jouw kind op school nodig heeft. Login voor toegang tot alle informatie, het aanbod en de service-opties.

Jouw inloggegevens heb je gekregen van school. 

Heb je nog geen inloggevens ontvangen van jouw school? Neem dan contact op met de school.

Let op! Controleer, voor je op inloggen klikt, of je het juiste leerlingnummer hebt ingevuld.

Edu Wizard Login

Bestel uiterlijk voor 9 augustus.

Op het Spaarne College werken we met Apple iPad om onze lessen interactiever, informatiever en aantrekkelijker te maken. In samenwerking met Amac, dé leverancier van Apple-producten in Nederland, bieden we je de mogelijkheid om een iPad met exclusieve korting aan te schaffen voor jouw kind. Ook de benodigde beschermhoes, eventuele accessoires en een verzekering kun je in deze webshop bestellen.

Het bestelproces wijkt af van wat je normaal in webwinkels gewend bent. Zo kun je in onze webshop alleen maar de producten kiezen die wij als school hebben geselecteerd. Bovendien kun je tijdens het bestelproces niet terug naar je winkelmandje om aanpassingen te doen.

Lees daarom goed de informatie op deze website.

 

 

Directe koop.

  • iPad 9e generatie
  • In één keer betalen
  • Verzekering verplicht
  • Beschermhoes verplicht
  • Afhalen op school

Het Spaarne College en Amac Onderwijs hebben een iPad voor jou geselecteerd. Je kunt zelf kiezen voor de hoeveelheid opslag op het apparaat.

Op deze iPad krijg je een speciale korting. Deze korting is alleen bedoeld voor leerlingen van het Spaarne College. Om een iPad te kiezen klik je bovenaan deze pagina op ‘Start’. Na de productkeuze kom je terecht in de betaalstraat. Aan het eind van de betaalstraat betaal je jouw bestelling direct via iDEAL.

 

Betaling in termijnen.

  • iPad 9e generatie
  • Betalen in 48 maanden
  • Inclusief verzekering
  • Inclusief beschermhoes
  • Afhalen op school

Voor de termijnbetaling werken we samen met het bedrijf dat ook de verzekering verzorgt: Smart2Scool. Zij incasseren maandelijks het verschuldigde bedrag. Wanneer je hiervoor kiest, ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en worden je gegevens gedeeld met Smart2Scool.

De termijnbetaling wordt afgehandeld door jouw school, deze zal jou ook informeren over hoe dit proces verloopt.

De totale maandelijkse kosten van € 13,92 bestaan uit:

  • € 8,44 voor de iPad
  • € 0,64 voor een beschermhoes
  • € 3,13 voor de verzekering
  • € 0,21 administratiekosten
  • € 1,50 incassokosten

Tijdens de 48 termijnen is de financierder de eigenaar van de iPad. Als alle termijnen zijn betaald, is de iPad van jou.

Lees meer
Lees minder

 

Verzendmethode.

Afhalen op school

Jouw iPad wordt aan het begin van het nieuwe schooljaar gratis uitgeleverd via school. De school informeert je over de afhaaldatum en -tijd.

 

Amac Zelfverzekerd Verzekering. (QSX)

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar QSX voor een periode van 48 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Koop
De premie is € 146,67. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door QSX. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van Zelfverzekerd betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is een vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost 3,13 per maanden is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar QSX. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag. Kijk op de pagina Bestelinformatie voor een uitgebreid overzicht van alle kosten die bij Termijnbetaling horen.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij QSX. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van QSX, nadat de levering heeft plaatsgevonden. 

Wat te doen bij schade?
Bij een defect of schade vul je eerst het QSX-schadeformulier in. Daarna ontvang je per e-mail een bevestiging. In deze e-mail staan ook verzendinstructies, uitleg over hoe je jouw iPad gratis opstuurt. Het eigen risico van € 50,00 betaal je rechtstreeks aan QSX.

Lees meer
Lees minder

iCare Verzekering.

Je wilt je geen zorgen hoeven maken dat er iets met de iPad van je kind gebeurt waardoor het niet meer kan werken op school. Een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we vinden het belangrijk dat je een verzekering afsluit op je apparaat.

Kies je voor een verzekering, dan is een beschermende hoes verplicht omdat de verzekeraar alleen dan de schade dekt

Deze verzekering sluit je af bij verzekeraar Harmony voor een periode van 36 maanden. Hiermee voorkom je onverwachte en hoge kosten door ongelukjes en/of schade.

Koop
De premie is € 149,00. Dit bedrag wordt eenmalig automatisch geïncasseerd door Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen jouw IBAN-gegevens op. Bij het afsluiten van iCare betaal je daarnaast € 9,95 aan administratiekosten. Deze kosten betaal je direct in deze webshop.

Termijnbetaling
De verzekering is vast onderdeel van het pakket dat je bij Termijnbetaling koopt. De verzekering kost € 3,68 per maand in totaal en is onderdeel van jouw maandbedrag. Dit bedrag wordt in 36 termijnen (maanden) automatisch geïncasseerd door verzekeraar Harmony. Hiervoor geef je tijdens het bestellen uw IBAN-gegevens op. Ook de administratiekosten van € 9,95 zitten al in het maandbedrag.

Na het plaatsen van uw bestelling zal Amac jouw iPad aanmelden bij Harmony. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je ontvangt het polisblad rechtstreeks van Harmony, nadat de levering heeft plaatsgevonden.

Wat te doen bij schade?
Als de iPad gerepareerd moet worden, dan ga je langs de ICT-afdeling op het Spaarne College. Zij leggen uit hoe de schade aangemeld kan worden en geven direct een vervangende iPad mee voor de tussentijd. Zodra de iPad gerepareerd is, wordt de leerling door de ICT-afdeling geïnformeerd.

Lees meer
Lees minder

Een beheerde iPad.

De iPad die je via deze website bestelt is een ‘beheerde’ iPad. Dit betekent dat jouw iPad automatisch is gekoppeld aan een programma waarmee jouw school instellingen, apps en content kan beheren.

Hierdoor kan de school van tevoren of tijdens de les:

  • Het juiste wifi-netwerk instellen;
  • Educatie-apps automatisch op de iPad installeren;
  • Documenten verspreiden die tijdens de les nodig zijn.

Daarnaast kan de school de iPads koppelen aan die van de docent. Hierdoor kan de docent bijvoorbeeld zorgen dat alle leerlingen in dezelfde app werken of tijdens toetsen apps blokkeren.

Door de iPad te beheren, kan de iPad optimaal worden gebruikt. Het beheren is heel efficiënt, waardoor de benodigde IT-expertise wordt beperkt, de school de kosten laag kan houden en het configuratie-proces makkelijker is. Buiten schooltijd oefent de school geen invloed uit op jouw iPad. Je kunt jouw iPad verbinden met je thuisnetwerk en jouw eigen apps downloaden. De iPad kan dan worden gebruikt zoals jij dat wilt.

Veelgestelde vragen

  • Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Ja, zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van Amac. Als je binnen 30 minuten geen mail hebt gekregen, neem dan contact op met Amac via de chat op amac.nl/klantenservice

    Als jouw bestelling is verstuurd ontvang je bericht van Amac. Daarna ontvang je ook bericht over de levering. Van wie je bericht krijgt hangt af van de leveringsoptie die je hebt gekozen. Je kunt bericht krijgen van PostNL (thuisbezorgen), Amac (afhalen in de winkel) of jouw school (afhalen op school).
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Je kunt jouw bestelling afhalen op school. Jouw school informeert je over de precieze afhaaldatum en -tijd.

  • Is een hoes verplicht wanneer ik een verzekering afsluit?

    Ja, een hoes is dan verplicht. De verzekering biedt alleen dekking als jouw iPad wordt gebruikt in de beschermhoes die je koopt in deze webshop.
  • Mijn iPad is kapotgegaan of gestolen. Wat nu?

    Als de iPad gerepareerd moet worden, dan ga je langs de ICT-afdeling op het Spaarne College. Zij leggen uit hoe de schade aangemeld kan worden en geven direct een vervangende iPad mee voor de tussentijd. Zodra de iPad gerepareerd is, wordt de leerling door de ICT-afdeling geïnformeerd.